GMT One | Companion for Fashion Week

19:58



GMT One | EN: This year I had the honor to be fitted by Chopard for Fashion Week again. I have to admit it was love on the first sight. On Monday I arrived at Berlin Central Station, had a quick check-in in my hotel and had to hurry to my first appointment at the salon of Udo Walz (the team is faboulous). After my hair got ready I went to the Chopard boutique at Kurfürstendamm. This time I let the boutique manager suggest which watches would fit perfectly to my style and it was definitely the right decision.
2 weeks ago I published the first part of my Chopard story. (click here)
This watch I'm wearing in the pictures above and below is the L.U.C GMT One made out of 18 carat rose gold.
The impeccable elegance, the flawless quality and the state-of-art technical sophistication turns the GMT into the perfect watch for the modern gentleman who appriciated the finer things in life.
This time I decided to present this elegant watch with modern streetstyle.
The very special part of the GMT is the versatility of this watch. It gives every outfit this certain something, whether it is sportive or elegant.
Personally for me it was the perfect companion because I did't have to thing about the decision which watch should I wear to which outfit. I did't had to change the watch because the GMT fit to nearly everything.
Another specialty about this watch is the dual time-zone display, so you can keep an eye on the time at your home place while traveeling throught the time-zones.
Sadly I had to bring back the GMT and the Time Traveller One after Fashion Week. 
Like I already have told you I totally fell in love with these timepieces and it was pretty hard for me to leave Berlin without them.
Chopard watches - my warmest recommendations! It's a life investment which will bring you a lot of happiness.

You really have to check the GMT One out. Just click here to be led to the Chopard website to get some further informations!

Cheers,
Marc & Chopard

P.s: A big thank you to Moeez for taking this fantastic pictures!

DE: | Auch diese Jahr hatte ich die Ehre von Chopard für die Fashion Week ausgestattet zu werden und es war direkt Liebe auf den ersten Blick. Am Montag bin ich in Berlin angekommen, bin schnell ins Hotel eingecheckt, hatte einen Termin bei Udo Walz (sein Team ist einfach genial) und hatte dann das Meeting in der Chopard Boutique am Kurfürstendamm.
Diesesmal hatte ich mich ganz auf die Empfehlug des Boutique Managers verlassen und das war die richtige Entscheidung.
Vor 2 Wochen hatte ich schon den ersten Teil der Chopard story veröffentlicht. (hier klicken)
Die Uhr die ich hier auf den Bildern trage ist die L.U.C GMT One aus 18 karätigem Roségold.
Die unfehlbare Eleganz, die makellose Qualität und die Perfektion der modernste Technik macht die GMT zur perfekten Uhr für den modernen Gentleman, der die guten Dinge des Lebens schätzt.
Ich hab mich diesesmal entschieden diese doch sehr elegante Uhr mit modernem Streetstyle zu verbinden. 
Das besondere an der GMT ist nämlich ebenfalls, dass sie sehr vielseitig ist in Ihrem Stil. Sie gibt jedem Outfit das gewisse Etwas, ob sportlich oder elegant.
Für mich war Sie der perfekte Begleiter, da ich mir keine Gedanken darüber machen musste, welche Uhr ich zu welchem Outfit tragen sollte, ich konnte Sie trotz Outfitwechsel den ganzen Tag tragen.
Eine weitere Besonderheiten dieser Uhr sind die Zwei-Zeitzonen Lünette, sodass man selbst bei Reisen durch verschiedenste Zeitzonen immer die Zeit der Heimat im Blick hat.
Traurigerweise musste ich die Uhren leider nach der Fashion Week wieder in die Boutique zurückbringen. 
Wie gesagt habe ich mich direkt verliebt, sodass es mir sehr schwer viel Berlin ohne diese genialen Stücke wieder zu verlassen.
Ich kann euch die Uhren von Chopard nur ans Herz legen, es ist eine Investition fürs Leben wo man sehr viel Freude dran hat.

Ihr solltet auf jedenfall einmal einen Blick auf die GMT One und auf die Website von Chopard werfen, um noch mehr Informationen zu bekommen.

Cheers,
Marc & Chopard

P.s: Ein großes Danke an Moeez für die tollen Bilder!

 




- photocredit: Moeez Tali -

You Might Also Like

0 Kommentare

Subscribe